შეფასების სქემები

შეფასების სქემა ჯგუფური მუშაობისათვის


კრიტერიუმები
1-5
6-7
8-10
ჯგუფის მიერ სამუშაო მიზნის გააზრება
ჯგუფში მოსწავლემ სამუსაოს მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
ჯგუფის მიერ სამუშაოს დაგეგმვა
ჯგუფმა სამუშაო ვერ გაგეგმა,მისი საქმიანობა სტიქიური იყო
ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმა მაგრამ დროდა დრო უხდებოდა გეგმიდან გადახვევა
ჯგუფმა სამუშაო კარგად დაგეგმა და შეასრულა ,გეგმით გათვალისწინებული ყველა პუნქტი
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ განაწილდა
სამუშაო ორგანიზებული იყო მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად განაწილდა
სამუშაო კარგად იყო ორგანიზებული,ჯგუფის წევრებს შორის სამუშაო სწორად და თანაბრად განაწილდა
ჯგუფის წევრთა ჩართულობა
1 ან 2 მოსწავლე აქტიურობდა მხოლოდ
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი აქტიური იყო
ჯგუფის ყველა წევრი აქტიური იყო
ჯგუფის წევრთა შორის ურთიერთობა
ჯგუფის აქტიურ დაპასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობა არ იყო
ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობა იყო
ჯგუფის წევრტა შორის პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობა იყო


პრეზენტაცია

შედეგები
1-3
4-5
6-7
8-10
შესავალის გაკეთება
ტრაფარეტული და უინტერესოა
არის მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესებისა
საინტერესოდ არის მოწოდებული
მოძიებული აქვს ისეთი დამატებითი მასალა რომელიც მსმენელების ინტერესს იწვევს
თემის წარმოდგენა
დარღვეულია ლოგიკა და ბუნდოვანია
ნაწილობრივ გასაგებია და განმარტებას მოითხოვს
ლოგიკურად არის აგებული,შეინიშნება მცირე ხარვეზები
თემა ლოგიკურადაა აგებული წარმოდგენილი საკითხები ნატელი და გასაგებია
საუბარი
დაბნეულია და გაუგებრად საუბრობს
ხშირად ჩერდება, იმეორებს ერთსა და იმავეს
გამართული და გასაგებია
გამართული და გასაგებია,არ ორჭოფობს,საუბრობს დარწმუნებით
 დასკვნის გაკეთება
არის მცდელობა
გაუმართავი და ულოგიკოა
ლოგიკურია და კარგად არის ჩამოყალიბებული
ლოგიკური, კარგად ჩამოყალიბებული და ორიგინალურია
აუდიტორიასთან კონტაქტი
უჭირს აუდიტორიასთან კონტაქტი
პერიოდულად ცდილობს კონტაქტს
გრძნობს აუდიტორიის განწყობას და ამყარებს კონტაქტს
კარგად ფლობს კომუნიკაციის უნარს
თვალსაჩინოების გამოყენება
იყენებს მწირად და შეუსაბამოდ
იყენებს  მწირად და შესაბამისად
იყენებს დიაგრამებსა და ცხრილებს შესაბამისად
იყენებს ახალ ისტ-ს    ცხრილებისა და დიაგრამების წარმოსადგენად.
აუდიტორიის შეკითხვებზე პასუხი
უჭირს პასუხის გაცემა
პასუხი არ არის გამართული
თითქმის ყველა კითხვას პასუხობს
ყველა კითხვას პასუხობს




თარიღი:

 კვლევითი          
პროექტი
 მოსწავლ


 შეფასების კრიტერიუმები      





პროექტის მიზანი






კვლევის გეგმის შემუშავება





საკითხთან დაკავშირებული ინფორმაციის მოძიება

კვლევის ჩატარება






მონაცემების აღრიცხვა





ანალიზი და დასკვნის გაკეთება




პრეზენტაცია






ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა






0-1
0-1
0-1
0-2
0-1
0-2
0-2
10
1.








2.








3.








4.








5








6.








7.








No comments:

Post a Comment