შეფასების სქემა ჯგუფური მუშაობისათვის
კრიტერიუმები
|
1-5
|
6-7
|
8-10
|
ჯგუფის მიერ სამუშაო მიზნის გააზრება
|
ჯგუფში მოსწავლემ სამუსაოს მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს დაგეგმვა
|
ჯგუფმა სამუშაო ვერ გაგეგმა,მისი საქმიანობა სტიქიური იყო
|
ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმა მაგრამ დროდა დრო უხდებოდა გეგმიდან გადახვევა
|
ჯგუფმა სამუშაო კარგად დაგეგმა და შეასრულა ,გეგმით გათვალისწინებული
ყველა პუნქტი
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
|
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ განაწილდა
|
სამუშაო ორგანიზებული იყო მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად
განაწილდა
|
სამუშაო კარგად იყო ორგანიზებული,ჯგუფის წევრებს შორის სამუშაო სწორად
და თანაბრად განაწილდა
|
ჯგუფის წევრთა ჩართულობა
|
1 ან 2 მოსწავლე აქტიურობდა მხოლოდ
|
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი აქტიური იყო
|
ჯგუფის ყველა წევრი აქტიური იყო
|
ჯგუფის წევრთა შორის ურთიერთობა
|
ჯგუფის აქტიურ დაპასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობა არ იყო
|
ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობა იყო
|
ჯგუფის წევრტა შორის პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობა იყო
|
პრეზენტაცია
შედეგები
|
1-3
|
4-5
|
6-7
|
8-10
|
შესავალის გაკეთება
|
ტრაფარეტული და უინტერესოა
|
არის მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესებისა
|
საინტერესოდ არის მოწოდებული
|
მოძიებული აქვს ისეთი დამატებითი მასალა რომელიც მსმენელების ინტერესს
იწვევს
|
თემის წარმოდგენა
|
დარღვეულია ლოგიკა და ბუნდოვანია
|
ნაწილობრივ გასაგებია და განმარტებას მოითხოვს
|
ლოგიკურად არის აგებული,შეინიშნება მცირე ხარვეზები
|
თემა ლოგიკურადაა აგებული წარმოდგენილი საკითხები ნატელი და გასაგებია
|
საუბარი
|
დაბნეულია და გაუგებრად საუბრობს
|
ხშირად ჩერდება, იმეორებს ერთსა და იმავეს
|
გამართული და გასაგებია
|
გამართული და გასაგებია,არ ორჭოფობს,საუბრობს დარწმუნებით
|
დასკვნის გაკეთება
|
არის მცდელობა
|
გაუმართავი და ულოგიკოა
|
ლოგიკურია და კარგად არის ჩამოყალიბებული
|
ლოგიკური, კარგად ჩამოყალიბებული და ორიგინალურია
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
უჭირს აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
პერიოდულად ცდილობს კონტაქტს
|
გრძნობს აუდიტორიის განწყობას და ამყარებს კონტაქტს
|
კარგად ფლობს კომუნიკაციის უნარს
|
თვალსაჩინოების გამოყენება
|
იყენებს მწირად და შეუსაბამოდ
|
იყენებს მწირად და შესაბამისად
|
იყენებს დიაგრამებსა და ცხრილებს შესაბამისად
|
იყენებს ახალ ისტ-ს ცხრილებისა
და დიაგრამების წარმოსადგენად.
|
აუდიტორიის შეკითხვებზე პასუხი
|
უჭირს პასუხის გაცემა
|
პასუხი არ არის გამართული
|
თითქმის ყველა კითხვას პასუხობს
|
ყველა კითხვას პასუხობს
|
თარიღი:
|
კვლევითი
|
პროექტი
|
|||||||||
მოსწავლე
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
||||||||||
პროექტის მიზანი
|
კვლევის გეგმის შემუშავება
|
საკითხთან დაკავშირებული ინფორმაციის მოძიება
|
კვლევის ჩატარება
|
მონაცემების აღრიცხვა
|
ანალიზი და დასკვნის გაკეთება
|
პრეზენტაცია
|
ქულათა
მაქსიმალური რაოდენობა
|
||||
0-1
|
0-1
|
0-1
|
0-2
|
0-1
|
0-2
|
0-2
|
10
|
||||
1.
|
|||||||||||
2.
|
|||||||||||
3.
|
|||||||||||
4.
|
|||||||||||
5
|
|||||||||||
6.
|
|||||||||||
7.
|
No comments:
Post a Comment