პროექტის სახელწოდება:
,,ადგილობრივ პირობებში (დაბა ნარუჯა) გავრცელებული
სამკურნალო მცენარეები’’
პროექტის მთავარი
იდეა: გავაცნო მოსწავლეებს ადგილობრივ პირობებში რომელი სამკურნალო
მცენარეებია გავრცელებული.
პროექტის აქტუალობა:
მოსწავლეები მოიპოვებენ ინფორმაციას დაბა ნარუჯაში გავრცელებულ სამკურნალო
მცენარეებზე და მათ გამოყენებას მედიცინაში.
პროექტის მიზანი:
მოსწავლეებს განუვითარდება დამოუკიდებელად მუშაობის უნარ-ჩვევები, პრაქტიკული
საქმიანობის, კვლევის უნარები ამხანაგებთან კომუნიკაციის უნარები.
მოსწავლეთა ასაკი:
13-14წელი
ვადა-1-2 თვე.
მოსალოდნელი შედეგები:
მოსწავლეები მოიპოვებენ ინფორმაციას ადგილობრივ პირობებში გავრცელებულ
სამკურნალო მცენარეებზე, მათ გამოყენებაზე მედიცინაში, შექმნიან ჰერბარიუმებს, გააკეთებენ
ჩანაწერებს და ნახატებს გადაიღებენ ფოტო სურათებს.
პროექტისათვის საჭირო
რესურსი: ფოტო აპარატი, თაბახის ფურცელი, ფანქარი, ფერადი ფანქრები, კომპიუტერი, ჰერბარიუმის
ბადე
პროექტის მსვლელობა:
აქტივობა 1. მოსწავლეებს
გავაცნო პროექტის თემა, მივცემ მითითებას მოსწავლეებს
როგორ მოიპოვონ ინფორმაციია სამკურნალო მცენარეების შესახებ.
აქტივობა 2. ინფორმაციის დახარისხება,დასკვნის გაკეთება,პრეზენტაციის
ჩატარება.
მოსწავლეთა შეფასება
კრიტერიუმები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
კარგი
|
საუკეთესო
|
ინფორმაციის მოძიების წყარო
|
იყენებს მხოლოდ საკუთარ ინფორმაციას
|
იყენებს მხოლოდ სახელმძღვანე ინფორმაციას
|
იყენებს მხოლოდ რამდენიმე საინფორმაციო
წყაროს
|
იყენებს მრავალფეროვან საინფორმაციო წყაროს
|
მოძიებული ინფორმაციის წყარო
|
მასალა არ აქვს
|
მასალა ნაწილობრივ შეესაბამება საკითხს
|
მასალა ძირითადად შეესაბამება საკითხს
|
მასალა სრულად შეესაბამება საკითხს
|
ინფორმაციის ანალიზი
|
ვერ იყენებს მოძიებულ მასალას
|
ნაწილობრივ მიზნობრივად იყენებს
|
ახერხებს ინფორმაციის ანალიზს
|
მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას
|
საკუთარი მოსაზრების დაცვა,დამაჯერებელი პასუხები
|
ვერ ახერხებს მოსაზრების დაცვას
|
ნაწილობრივ იცავს მისაზრებას
|
იცავს საკუთარ მოსაზრებას
|
არგუმენტებით ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებას
|
ჯგუფურ მუშაობაში ჩართულობა
|
არ არის ჩართული
|
ზოგჯერ ერთვება მუშაობაში
|
ჩართულია მაგრამ ყუადღება გაფანტული აქვს
|
ჩართულია ჯგუფურ მუშაობაში
|
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ბიოლოგია
კვლ.VIII.1. მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს კვლევის
საგანი და კვლევის ეტაპები.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
·
აყალიბებს კვლევის მიზანს;
· გამოთქვამს მოსაზრებას/ვარაუდს;
· არჩევს მონაცემების მოპოვების გზებს (მაგ., ცდით, საველე სამუშაოს ჩატარებით, გამოკითხვით, საკითხის ირგვლივ ლიტერატურის მოძიებით);
· განარჩევს მუდმივ და ცვლად (დამოკიდებულ, დამოუკიდებელ) პარამეტრებს;
· განსაზღვრავს კვლევითი აქტივობების თანმიმდევრობას;
· გამოთქვამს მოსაზრებას/ვარაუდს;
· არჩევს მონაცემების მოპოვების გზებს (მაგ., ცდით, საველე სამუშაოს ჩატარებით, გამოკითხვით, საკითხის ირგვლივ ლიტერატურის მოძიებით);
· განარჩევს მუდმივ და ცვლად (დამოკიდებულ, დამოუკიდებელ) პარამეტრებს;
· განსაზღვრავს კვლევითი აქტივობების თანმიმდევრობას;
პროექტის ხელმძღვანელი: მედეა ობოლაძე
ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა: oboladzemedea@gmail.com
No comments:
Post a Comment