სასწავლო პროექტი

პროექტის სახელწოდება:
,,ადგილობრივ პირობებში (დაბა ნარუჯა) გავრცელებული სამკურნალო მცენარეები’’

პროექტის მთავარი იდეა: გავაცნო მოსწავლეებს ადგილობრივ პირობებში რომელი სამკურნალო მცენარეებია გავრცელებული.

პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები მოიპოვებენ ინფორმაციას დაბა ნარუჯაში გავრცელებულ სამკურნალო მცენარეებზე და მათ გამოყენებას მედიცინაში.

პროექტის მიზანი: მოსწავლეებს განუვითარდება დამოუკიდებელად მუშაობის უნარ-ჩვევები, პრაქტიკული საქმიანობის, კვლევის უნარები ამხანაგებთან კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეთა ასაკი: 13-14წელი

ვადა-1-2 თვე.

მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეები მოიპოვებენ ინფორმაციას ადგილობრივ პირობებში გავრცელებულ სამკურნალო მცენარეებზე, მათ გამოყენებაზე მედიცინაში, შექმნიან ჰერბარიუმებს, გააკეთებენ ჩანაწერებს და ნახატებს გადაიღებენ ფოტო სურათებს.

პროექტისათვის საჭირო რესურსი: ფოტო აპარატი, თაბახის ფურცელი, ფანქარი, ფერადი ფანქრები, კომპიუტერი, ჰერბარიუმის ბადე

პროექტის მსვლელობა:

აქტივობა 1. მოსწავლეებს გავაცნო პროექტის თემა, მივცემ მითითებას  მოსწავლეებს როგორ მოიპოვონ ინფორმაციია სამკურნალო მცენარეების შესახებ.

 აქტივობა 2.  ინფორმაციის დახარისხება,დასკვნის გაკეთება,პრეზენტაციის ჩატარება.


მოსწავლეთა შეფასება

კრიტერიუმები
დაბალი
საშუალო
კარგი
საუკეთესო
ინფორმაციის მოძიების წყარო
იყენებს მხოლოდ საკუთარ ინფორმაციას
იყენებს მხოლოდ სახელმძღვანე ინფორმაციას
იყენებს  მხოლოდ რამდენიმე საინფორმაციო წყაროს
იყენებს მრავალფეროვან საინფორმაციო წყაროს
მოძიებული ინფორმაციის წყარო
მასალა არ აქვს
მასალა ნაწილობრივ შეესაბამება საკითხს
მასალა ძირითადად შეესაბამება საკითხს
მასალა სრულად შეესაბამება საკითხს
ინფორმაციის ანალიზი
ვერ იყენებს მოძიებულ მასალას
ნაწილობრივ მიზნობრივად იყენებს
ახერხებს ინფორმაციის ანალიზს
მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას
საკუთარი მოსაზრების დაცვა,დამაჯერებელი პასუხები
ვერ ახერხებს მოსაზრების დაცვას
ნაწილობრივ იცავს მისაზრებას
იცავს საკუთარ მოსაზრებას
არგუმენტებით ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებას
ჯგუფურ მუშაობაში ჩართულობა
არ არის ჩართული
ზოგჯერ ერთვება  მუშაობაში
ჩართულია მაგრამ ყუადღება გაფანტული აქვს
ჩართულია ჯგუფურ მუშაობაში

საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან  ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: 

ბიოლოგია

კვლ.VIII.1. მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს კვლევის საგანი და კვლევის ეტაპები.

შედეგი  თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·         აყალიბებს კვლევის მიზანს;
·         გამოთქვამს  მოსაზრებას/ვარაუდს;
·         რჩევს  მონაცემების  მოპოვების გზებს (მაგ., ცდით, საველე სამუშაოს ჩატარებით, გამოკითხვით, საკითხის ირგვლივ ლიტერატურის მოძიებით);
·         განარჩევს მუდმივ და ცვლად (დამოკიდებულ, დამოუკიდებელ) პარამეტრებს;
·         განსაზღვრავს  კვლევითი აქტივობების თანმიმდევრობას;

პროექტის ხელმძღვანელი:  მედეა ობოლაძე


ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა: oboladzemedea@gmail.com

No comments:

Post a Comment